Tästä siis lähdetään.
Pikkusievässä, ja varsinkin yksin kotonaollessa tulee kaikenlaista mieleen.
Alle kolkyt, ja ja nyt jo elämä heittää mua vitsikkäillä kysymyksillä, minkä hiton takia mä, siis just mä oon täällä.
Ookoo, joku tovi sitten oisin voinut hehkuttaa, lapset on elämän tarkoitus! Jippii, joo, mut mihin mä unohduin? Olenko narsisti?

Sosiaalinen elämä on rajoittunut niihin kolmeen, hyvällä tsäkällä neljään kutsuun vuodessa, jos lähtis ulos maailmaan näkemään muitakin aikuisia.
Tarkoitan sellaista, kun otetaan kaljaa, ja jauhetaan, ja tehdään outoja tempauksia humalassa.
Nykyään, mietitään kuukausitolkulla, saisiko jälkikasvunsa johonkin luotettavalle taholle edes muutamaksi tunniksi, millä hitolla palataan kotiin kaupungilta, olenko liian sievässä, jos lapset herää ykskaks, vaikutanko selvältä muiden silmissä, miltä huomenna tuntuu, olenko selvä huomenna, mitä teen huomenna ruuaksi...aaargh.

Hetkonen, taisin unohtua aiheesta?
Hei, mietin just ulkona käydessäni, (eih, kävin siis TUPAKALLA), pimeä luonto ympärillä, kuu paistaa mielenvikaisen kirkkaasti, että mitä jos tekisin demon?
Bändistä ei hajuakaan, laulutaidoista hatara muistikuva paikallispubin karaoke semifinaalin karsintapaikka...Hei, mä osaan laulaa!
Ainakin autossa, ja kun laulan lapsille, ja kotona vaikka mieskin on paikalle, silleen salaa seinän takaa.

Mistä löytyis levy-yhtiö, joka on etsinyt just mua?
Keikkaa voisin tehdä aina vaiks viikonloppuisin, ja sit kun oon töissä niin vaikka iltaisin.

Tietty jos musta tulis Sonatan taustalaulaja, voisin ehkä venyä muutamaan ulkomaan keikkaan, mut ne tarttis kyll olla jossain lämpimässä. See The joke?

Ei hitsi, mä myös voisin ruveta keikka kondiittoriksi. Voisin tehdä kaikenlaisia suklaisia taideteoksia, ja ehkä keksiä jonkun villin omankin jutun. Miten olis vaikka vanilja-kiivimousse? Ja kaikki tapahtuisi salanimen varjolla (Kokeileva), jos kuitenkin on joku joka ei sitten lämpeä, GordonRamsay, myass...

No joo, näin villejä aatoksia minulta löytyy, ja trustme, ens viikolla saattaa tulla lisää, jos vielä löydän tämän sivun humalaltani.