Alkoholisti. Se mä olen. Pystyn olemaan juomatta kyllä, eikä ole himoja. Mutta kun otan, mun päässä vinksahtaa. Toinen persoonallisuus tulee esiin, ja se on kamala. Katkera, kostonhimoinen ja pimeä. Humalassa teen asioita joita en ikinä menisi muuten tekemään. Nyt ilmoitin ihanalle, viattomalle ihmiselle, että olen loukannut häntä sellaisella tavalla, joka satuttaa ihan mielettömästi. Tiedän sen satuttavan, koska olen sen itse kokenut. Koko elämä muuttui sen tiedon jälkeen, jälkikäteen nyt mulle hyvä juttu, mutta silloin se ei ollut. Olin asiassa kakkosjäte, ja koska alkoholi, tuli pakottava tarve kertoa se ääneen. Se ei olis ollut mun tehtävä tuoda esiin, mutta ykkösjäte ei sitä olisi tehnyt. Ja nyt tiedän että tämän paskavuoren takia mua vihaa maailmassa ainakin 3 ihmistä itseni lisäksi. Mä olen elänyt tätä elämääni ala-arvoisesti, ja joka vuosi tulen vaan kamalammaksi. Tiedän virheeni, mutten saa niitä päättymään vaan kusen uudestaan ja uudestaan omille nilkoilleni.